Backstage – TORPOL – kolekcja 2020
W ostatnich latach możemy zaobserwować ogromny progres kampanii reklamowych wśród marek jeździeckich. Firmy produkujące sprzęt jeździecki, wzorem światowych marek modowych próbują dorównać do światowego poziomu i prezentują coraz to nowe pomysły na sesje zdjęciowe i profesjonalne filmy promocyjne.
Sesje zdjęciowe w stajni czy na łące za stajnią odchodzą w zapomnienie. Liderzy rynku starają się zaskoczyć i swoje kampanie przenoszą w przestrzeń „poza stajnie”. Coraz częściej możemy zobaczyć konie w scenerii miasta czy na tle szklanych wieżowców.
Polska nie pozostaje w tyle! Marka TORPOL zdecydowała się przenieść swoją sesję zdjęciową na plażę w Gdyni. Kampania promująca Kolekcję 2020 trwała trzy dni i powstała w okolicach Klifu Orłowskiego. W sesji udział wzięły dwie zawodniczki reprezentujące SKJ Sopot: Marta Pałucka (Miss International Poland 2018, na co dzień pracująca w modelingu), młodziutka Tola Wawrzkiewicz oraz Filip Lewicki, reprezentujący KJ Czahary, zawodnik Kadry Polski w kategorii Młodych Jeźdźców, a także ambasador naszej marki.
Na efekty kampanii pracowało łącznie ponad 40 osób: 2 fotografów z Artur Lupiński- Lupa Studio, Marcin Denysiuk (backstage), MakeUp Artist Małgorzata Lewczyk, która zadbała o makijaż i fryzury modeli oraz BE7 Brand Affection Agency m.in. twórcy filmów promocyjnych.
Kluczowym elementem scenografii były minimalistyczne elementy stylizowane na surowy beton. Scenografia była dziełem Artura Lupińskiego oraz KB Skatelab Maciej Skiba. Za transport oraz instalację elementów scenografii na plaży odpowiedzialna była kilkuosobowa ekipa z firmy Just In Case.
Nie możemy nie wspomnieć o najważniejszych modelach – w kampanii wzięły udział 4 konie (w tym Corrado X, którego możecie kojarzyć ze startów pod Filipem Lewickim). Konie były transportowane z Hipodromu w Sopocie, a w trosce o ich zdrowie i kondycje zdjęcia rozpoczynały się o 3 w nocy i kończyły przed południem w celu uniknięcia największego upału. Opiekę nad końmi sprawowało 5 luzaków.
Sesja trwała tylko (lub aż) 3 doby, ale przygotowania rozpoczęły się ponad pół roku wcześniej. Zaprojektowanie sprzętu jeździeckiego, który jest nie tylko elegancki ale zawiera też najwyższej klasy technologie, nie jest łatwe i okupione pracą wielu osób.
Organizacja tej kampanii obejmowała także opracowanie szczegółowego harmonogramu sesji, który zawierał m.in. godziny transportu koni, przyjazdu modeli, czas na wykonanie make up’u i stylizację, czy przygotowanie i osiodłanie koni do zdjęć. Harmonogram był rozpisany na poszczególne kadry. Sesję na plaży poprzedzały także liczne spotkania i „burze mózgów” a każdy kadr został szczegółowo omówiony i opisany.
***
Tekst i fot. https://www.torpol.eu/